سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه کشیدن خط چشم

شیوه 

کشیدن خط چشم داشتن خط دیده یکی از ترفندهای حساس در آرایش و پیرایش چشم برای خانم ها می باشد . در حالتی که شما نیز قسمتی از اشخاصی می‌باشید که در کشیدن خط چشم تازه کار هستیدبا قرائت این مطلب به راحتی با توضیحات پایین طرز کشیدن 3 گونه خط چشم پرطرفدار را یاد می گیرید . 

 

اکثر افراد خط دیده را خیلی دوست دارا‌هستند . عاشق توجه و ظرافتی میباشند که در کشیدن خط دیده گربه‌ای با استفاده از خط چشم مایع بکار رفته هست . شیفته دیده های شهلا و خماری که یک خط چشم قادر است تولید نماید می باشند . خط چشم پشت پلک‌ها و برنامه ای که ایجاد می کند را دوست دارا‌هستند . 

 

بیشتر خانم ها هنگامی به جعبه اسباب و اثاث آرایششان مراجعه می نمایند اشکال خط چشم ها را پیدا می نمایند از مشکی, قهوه ای , طوسی گرفته تا رنگهای جیغ مانند صورتی قرمز‌رنگ و… البته از اون ها به درستی نمی توانیم استعمال کنیم . 

 

در صورتیکه شما جزوء اشخاصی میباشید که در کشیدن خط چشم مبتدی هستید و یا این که تازه استارت کرده، یادگیری کشیدن خط چشم ممکن می باشد برای شما نا امید کننده باشد . 

آیا صرفا برای پلک بالای خود را خط دیده می‌کشید؟ یا پلک پایین را هم می‌کشید؟ خط چشم نامرئی چیست و چه‌طور می توانایی آن را کشید؟ برای کشیدن چشم گربه‌ای از نوارچسب یا این که خط کش به کارگیری می‌کنید یا با دست خالی، خط چشم را می‌کشید؟ از خط دیده مایع استفاده می‌کنید یا این که کرمی؟ پودری یا این که مدادی؟ از چه قلم‌مویی استفاده می‌کنید؟ آیا درست خط چشم کشیده‌اید؟ خط چشمتان زیبا به حیث می‌رسد؟ چطور همه‌ی این‌ها را بفهمیم؟ 

در صورتیکه در زمینه کشیدن خط چشم نو فعالیت هستید ، صرفا به یک یک خط دیده مدادی قابل انعطاف و ضد آب اکه عمل با آن نیز فراوان معمولی است نیاز داریم . و تا زمانی که در کشیدن خط دیده مهارت کامل را به دست نیاورده اید به سراغ محصولات معمولی خیس بروید . از یک خط چشم مدادی قابل انعطاف و مشکی خوش رنگ به یک‌سری طرز می توانایی به کار گیری کرد . در اینجا به سه رویه دوست داستنی و پرطرفدار اشاره می‌کنیم . 

 

یادگرفتن 

خط چشم نامرئی دربین مژه‌ها 

 

 

 

 

خط 

چشم نامرئی در میان مژه‌ها 

 

 

این جور خط چشم، زمانی تولید میگردد که شما به خطی آرامی در بین مژه‌های خود کشیده باشید تا آنها پرتر نشان داده شوند . به حیث می رسد در این حالت که شما بسیار خط چشم نکشیده اید و اینطور به لحاظ می رسد که به رخ طبیعی مژه‌های مشکی و پری دارید . 

 

مداد خویش را تیز نمایید و به اعتنا خط هایی دربین مژه‌های پلک بالایی خود بکشید . سعی کنید همه مسافت ها یا فضاهای خالی که وجود دارد را مالامال فرمائید . اینکار ممکن می باشد در ابتدا کمی طول بکشد و ممکن میباشد شما با خودتان بفکر فرمایید که این فعالیت ارزشش را دارااست یا خیر . 

 

البته به ما اعتماد فرمائید . هرچه بخش اعظم تمرین کنید، اینکار را سریع‌تر انجام می دهید . و مژه‌هایتان نظیر بچه گربه‌های کارتون‌ها، لبریز و مشکی دیده می شود .

 

خط 

چشم نامرئی داخل چشم 

 

 

 

خط دیده نامرئی داخل چشم 

 

 

این نوع خط چشم، به کشیدن خط روی لبه‌ پلک‌ گفته می‌گردد . 

در این گونه خط دیده نظیر قبلی، مژه‌هایتان را پرتر و باشکوه خیس نشان خواهد داد؛ انگار که با ردیفی از مژه‌های طولانی تر به جهان آمده اید! 

با این نوع خط چشم، و زدن کمی ریمل و خطی روی پلک بالایی، چشمان عمیق‌تر و نافذتری برای شما صحیح خواهد کرد .فارغ از آنکه سایرافراد دقیقا دلیلش را بدانند! ولی ما می‌دانیم: کشیدن خط چشم فی مابین پلک‌ها! این تکنیکی بود که بازه زمانی متعددی موفقیت تا حاضر به کشیدن آن شدید . اینجانب نمی‌توانستم حاضر به به کارگیری از مواد آرایشی در این نقطه از چشم‌هایم شوم؛ اما حالا تمام بازه این فعالیت را انجام می ‌دهم . 

 

با انگشت اشاره ‌پلک بالایی را به آرامی به سمت ابروها بالا بکشید . حالا می توانید خط صورتی رنگ صافی را در قسمت پایینی پلکمی توانید بینید . زمانی که این خط صورتی را مشاهده کردید بایستی قلم را همانجا بکشید . و سپس فضاهای خالی باقی مانده را بکشید . در شرای مایل باشید میتوانید قبل از اینکه ریمل بزنید ، خط پلک پایینی خود را هم مانند پلک بالا خودکار بکشید . 

 

خط 

چشم گربه‌ای 

 

 

خط 

چشم گربه‌ای خط 

دیده گربه‌ای 

 

خرید لوازم آرایش

آغاز لبه‌ی بیرونی پلک را به قلم مشکی به آرامی بکشید . این عمل به خاطر این هست که کشیدن خودکار روی پوست ریلکس فعالیت مشکلی می باشد و نمی توانیم خط بی نقصی داشته باشیم . ما می خوا هیم یک خط صاف هستیم سوای شکستگی داشته باشیم . 

 

درحال حاضر با خودکار تراشیده و نوک تیزی که داریم (بسیار حیاتی میباشد که مدادهایتان را تراشیده نگه دارید) از گوشه‌ی داخلی چشم شروع می کنیم و یک خط صاف، زیبا و تاجایی که می‌توانید نزدیک به خط مژه‌ها می کشید و تا انتهای مژه‌ها این کار را ادامه دهید . 

 

حال برای این که خط چشم گربه‌ای داشته باشید بایستی با خط چشم مدادی، مکانی را که می خواهید خط چشم تا آنجا اادامه داشته باشد را با یک نقطه علامت بزنید . (اگر اولین بار میباشد که خط دیده گربه‌ای میکشید مضاعف جوگیر نشوید و نقطه را صرفا کمی‌بالاتر از دیده بزنید .) هم اکنون خط چشمی‌را که می خواهید بکشیده به نقطه‌ی علامت گذاری گردیده متصل نمایید و کمی آن را در انتها تیز کنید .