سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیزر درمانی مو چقدر در کاهش ریزش مو موثر است؟

لیزر درمانی مو چقدر در کاهش ریزش مو موثر است؟

در این مطلب سعی داریم در مورد لیزر درمانی و تاثیر آن بر کاهش ریزش مو صحبت کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

در ابتدا علت ریزش موی سر خود را بدانیم؟

[caption id="attachment_5940" align="alignnone" width="300"]لیزر درمانی مو چقدر در کاهش ریزش مو موثر است؟ لیزر درمانی مو چقدر در کاهش ریزش مو موثر است؟[/caption]

چیزی آزرده دهنده تر از اینکه ببینید تمام لباس شما از موهای ریخته شده از سر تان پر شده است و یا در هنگام سشوار کردن یا استفاده از اتو مو حجم زیادی از موهایتان را از دست بدهید، اما دلایل متعددی برای این موضوع وجود دارد. مو همیشه از می ریزد، و طبیعی است که در حدود یک صد مو در روز از سر شما ریخته شود. این بدان معنی است که طی یک دوره کامل رشد مو، که دارای سه فاز است، فاز رشد می تواند تا هشت سال طول بکشد، فاز انتقالی زمانی که رشد مو متوقف می شود و فاز استراحت که دو یا سه ماه طول می کشد پس از آن مو از جای خود خارج شده تا موهای جدید رشد نمایند.

هنگامی که ریزش مو بیش از حد می شود، می تواند به دلایل مختلفی باشد. سه دلیل برای اینکه موهای شما می ریزد وجود دارد، استرس، کمبود ویتامین و رطوبت و عدم تعادل پروتئین و استفاده از شامپو نامناسب . تغییرات در عملکرد بدن مانند خواب نامنظم و یا از دست دادن اشتها می تواند منجر به استرس شود. بدن شما می تواند با استرس به فاز استراحت خیلی زود واکنش نشان دهد و منجر به ریزش مو شود. این اطمینان را حاصل کنید که استرس را از خود دور کرده اید و یا آن را حداقل کرده اید. حفط سطح ویتامین های بدن نیز برای جلوگیری از ریزش بیش از حد مو حیاتی است. مصرف کلسیم، (کلم بروکلی یا شیر) آهن (گوشت قرمز) و پروتئین (گوشت، آجیل و پنیر) برای جلوگیری از ریزش مو ضروری است! این مواد خون ما را غنی می کنند و رشد مو را سرعت می دهد. غذای خوب بخورید و در صورت نیاز از مکمل ها استفاده نمایید. رطوبت بیش از حد نیز می تواند باعث تضعیف غدد مو شود، ، بنابراین چرخه ریزش را تسریع می کند. پروتئین نقش مهمی در جلوگیری از ریزش مو ایفا می کند. پس تعادل کلید سلامت جسمی شماست!

اطمینان حاصل کنید که موهای شما سالم به نظر می رسد. یکی از راه های جلوگیری از ریزش مو، جلوگیری از ورود گرمای زیاد به موها از طریق دستگاه های فرزنی، خشک کن های مو و صاف کننده های مو است. اگر شما مایل به استفاده از محصولاتی هستید که گرما تولید می کنند، سعی کنید از یک محافظ حرارتی استفاده کنید. رنگ کردن موها ممکن است لذت بخش باشد، اما استفاده از مواد شیمیایی بسیار زیاد بر موهایتان میتواند باعث بروز بیش از حد ریزش و شکست شدن موها شود. سعی کنید از روغن در ریشه و یا قسمت انتهای موهای خود استفاده کنید تا سلامت و رشد مو را تقویت کنید.

ریزش مو کاملا طبیعی است و برای سلامت ما نیاز است، اما ریزش بیش از حد می تواند به این معنی باشد که مشکلی در سلامت شما ایجاد شده. اگر متوجه ریزش بیش از حد مو شدید، سلامت جسمی و یا هر فعالیتی را که می تواند علت ایجاد آن باشد را ارزیابی کنید. اطمینان از اینکه شما رژیم غذایی پر از ویتامین و اقدامات احتیاطی مناسب در هنگام تغییر چرخه حیات مو را دارید، سلامت مو های شما را افزایش می دهد. در اینجا قصد داریم به یکی از شیوه های نوین درمان ریزش مو اشاره کنیم و به برخی از سوالات ایجاد شده در ارتباط با آن بپردازیم. امیدواریم بتوانیم به شما در بهبود ریزش موی سر کمک کرده باشیم.

لیزر درمانی مو چیست؟

مو درمانی با استفاده از لیزر یکی از پیشرفت های هیجان انگیز در دنیای امروز ما است، که با استفاده از انرژی لیزری کم یا "نور لیزر نرم" انجام می پذیرد. درمان لیزری مو جدید ترین روش غیر جراحی برای درمان نازکی مو، ریزش مو، طاسی و مشکلات مربوط به پوست سر است. ما به وسیله این درمان نتایج کاملا جالبی را در درمان ریزش مو در هر دو جنس، مردان و زنان بدست آورده ایم.

اگر شما درمان لیزری موی را به عنوان راه حل موقت برای ریزش مو خود در نظر گرفته اید، در اینجا ما به چند مورد از پرسش های رایج که به دستمان رسیده است و پاسخ های آنها اشاره کرده ایم. با ما همراه باشید.

آیا این روش، روش ایمنی است؟

ما معتقدیم که ایمنی افراد همیشه باید اولویت اول در انجام هر کاری باشد مخصوصا هنگام معالجه ریزش مو با شیوه های نوین و خاص. درمان با استفاده از نور لیزر در سطح بسیار پایین (LLLT) انرژی نور را به طور مستقیم به پوست سر می دهد، که باعث افزایش جریان خون در سر می شود و رشد مو را تحریک می کند. این لیزرها بسیار ایمن و موثر هستند. در طول درمان هیچگونه گرما یا انرژی حرارتی در طول درمان مورد استفاده قرار نمی گیرد و این فرایند کاملا بدون درد است. افراد هنگام معالجه با این روش می توانند کاملا آرام نشسته و مجله مورد علاقه خود را مطالعه نمایند.

پاسخ تخصصی: سازمان FDA درمان لیزر نوری را به عنوان "لیزر زیبایی کلاس 3a " طبقه بندی می کند، به این معنی است که این لیزر بسیار امن است و بعید است با عوارض جانبی همراه باشد.

آیا لیزر درمانی مو روش مناسبی برای من است؟

برای قرار گرفتن در لیست افراد نیازمند برای لیزر درمانی مو، شما باید میزان خوبی از موهای باقی مانده خود را داشته باشید که هنوز رشد نکرده و مقدار زیادی فولیکول مو قادر به رشد در سر شما موجود باشد. قبل از شروع، متخصصان یک ارزیابی کامل مو و پوست سر را بر روی شما انجام خواهند داد، و درباره مزایای یک درمان لیزر موی با لیزر برنامه ریزی شده با شما صحبت خواهند کرد و در مورد نتایجی که بعد از آن برای شما ایجاد خواهد شما شما را مطلع می کنند.

آیا لیزر درمانی مو برای من مفید واقع می شود؟

برای دیدن مزایای استفاده از لیزر درمانی مو ، نیاز است تا شما در جلسات به صورت منظم حضور داشته باشید. افراد معمولا پس از گذشت چند هفته از لیزر درمانی موهای خود ، موهای ضخیم تر، شفاف تر و سالم تری را مشاهده می کنند. همچنین در کنار این درمان برخی متخصصان  یک لیزر شانه ای و یک لیزر کلاهی را به شما ارائه می دهد که در کنار لیزر درمان در سالن شما بتوانید به راحتی این کار را در منزل خود تکرار کرده تا به بهبود ریزش مو و نازکی موی سر شما کمک کند.

شما می توانید از مطالب مفید مجله زیبایی ما دیدن نمایید.


 

همچنین خواندن مطالب زیر را به شما پیشنهاد می کنیم:

چند روش موثر برای کاهش بوی بدن در تابستان و راههایی برای خوشبو کردن بدن

لیزر درمانی مو چقدر در کاهش ریزش مو موثر است؟

روغن شترمرغ چیست و فواید روغن شتر مرغ برای پوست و مو و زیبایی

 

 

 

بهترین ها در سایت نیلوشاپ.